با مقالات دقيق و کامل در گوگل چه خبر؟

هفته پيش گزارشات زيادي در مورد سئو وجود داشت که گوگل با پررنگ کردن مقالات دقيق و کامل در نتايج جستجو آن را انجام داد.ما از گوگل درباره اين سوال کرده بوديم.

گوگل چي گفته ؟

سخنگوي گوگل بهمون گفته “وقتي مناسب باشد(مطرح شود)،ما انجام ميدهيم و براي بالا آوردن بهترين کيفيت محتوايي بادوام به عنوان بخشي از نتايج جستجوي کلي سئو ادامه خواهيم داد.”

گوگل گفته که برنامه نويسي که در همکاري با نوعي از محتوي تغيير يافته استفاده ميشود،و اينکه شبيه به دليلي براي اين است که چرا ابزارهاي رديابي سقوط(ضرري) را در مقالات دقيق و کامل سئو نشان ميدهد.

مقالات دقيق و کامل چي هستند؟

مقالات دقيق و کامل در سال 2013 به عنوان راهي براي پررنگ کردن فرم طولاني تر محتوي سئو از اينکه چه چيزي براي سازماندهي کردن و منابع کيفيت بالا ظاهر ميشود شروع شد.موقع شروع کردن،گوگل اين محتوي را در اين بخش برچسب شده”مقالات دقيق و کامل”در نتايج جستجو نشان داده.در 2015،گوگل برچسب را برداشت و تضاوير کوچک را توسط رابط ضميمه کردند.

ابزارهاي رديابي چه چيزي را نشان ميدهند:مردم در Moz گزارش کردند که مقالات دقيق و کامل از نشان دادن نتايج جستجوي سئو به طور کامل خودداري کردند.

بنابراين،بعد از همه ي نامنظمي آخر هفته،ما 0% از مقالات دقيق و کامل در اين صبح را ميبينيم.هيچ اثري از 3 پک هايي که شمارش صفحات 1 تا 12 را بالا بردند نيست.يا تست هستند يا اکنون کاملا يکي هستند.

Fiveblocks،شرکت ديگري که اين مسيرها را رديابي ميکند،همچنين تائيد کردند که دور شدند:

به واسطه تيم جستجوي ما و شانسمون 500 داده طي روزهاي گذشته جمع آوري شده.اسکرين شات از شرکت هاي خاص بعدا ميايد.

Ari Roth از FiveBlocks به من داده اي را از ابزار IMPACT نشان داد که شروع کاهش ها را در 6 مارس نشان ميداد.
اين اولين بار نيست که گوگل مشکلاتي را در نشان دادن مقالات کامل و دقيق داشته.چند سال پيش آنها براي 17 روز گمشده بودند.

آيا انها دور شدند؟

ما با دقت مقالات دقيق و کامل سئو را رديابي نميکنيم اما وقتي من براي موضوعاتي مثل (عطارد) جتسجو کردم من بعضي مثال ها از جزئيات،فرم طولاني،بادوام بودن محتوي ديدم.بعضي از آنها حتي اسکرين شات مثالهاي ما را در سال 2015 نشان ميدهد.

اما Roth اسکرين شاتي از جستجو براي آمازون در هفته پيش فرستاد.نتايج اصلي در مقاله هاي دقيق و کامل بود که نتايج حستحوي گوگل را به صورت طولاني نشان نمي دانند.

اينجا اسکرين شات از نتايج اصلي که مقالات سئو را بواسطه Verge, Wired and Gizmodo وجو دارد نشان ميدهد.

نتايج فعلي به جاي پيوندها بر حسب صفحات اجتماعي آمازون و سايت هاي خودمان.

چرا بايد مراقب باشيد؟

براي ناشران،اين البته ميتونه معني سقوط در تجارت(خريد و فروش)به واسطه گوگل اگر اين به اندازه طولاني محتوي با دوام يا دقيق و کامل را نشان ندهد باشد که بارها و بارها يا به همان انداره يک بار براي اصمينان پيدا کردن از پرس و جوها صورت گرفته باشد.

براي بقيه،مثل شرکت هاي بزرگ مثل آمازون که پوشش مطبوعات را جذب ميکند،اين ميتونه به معني تجارت بيشتر براي دارايي خودشان و فعاليت اجتماعي شان باشد.

و بر اساس پوشش خبري رتبه بندي شده سئو ،اين ميتونه در بخش شهرت برندها مقداري کمک کند.

عنوان هاي آمازون را که رتبه بندي شده بودند قبول کنيد،براي مثال:”رفتار زشت در $175 بيليون در بازار آمازون.” “چرا اينقدر

سخت که از آمازون رهايي پيدا کنيد” و “من سعي کردم آمازون را از زندگيم مسدود کنم،اما اين غيرممکن بود.”
اما مقاله Rolling Stoneکه براي عنوان رنبه بندي شده(بانکي در آمريکا):شکست خوردن درست نيست.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/whats-going-on-with-in-depth-articles-on-google/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *