برندها در بهينه سازي جستجوي صوتي در سه ناحيه کليدي شکست ميخورند

برندهايي که براي راهکارهاي بررسي ديدگاه محدود بودند يا وجود نداشتند،در بهينه سازي براي جستجوي صحيح موفق نشده اند و به اندازه کافي کاري براي پست محلي اجتماعي انجام ندادند.

بهينه سازي براي جستجوي صوتي مثل بهينه سازي براي سئو ي محلي است از وقتي که هر دوي آنها “درباره بالاترين رتبه بندي ممکن”در نتايج جستجو هستئد،ميگويد که بر اساس يک گزارش جديد توسط Chatmeter،که امتياز 12 را به ارمغان آورده بود،خرده فروشي هاي عمده و برندهاي رستوران آمادگي جستجوي صوتي شان مورد ارزيابي قرار مي گيرد که شامل تارگت،والمارت،اپل و وندي،ميان بقيه است.

راهکار يک سئو ي محلي کامل: Chatmeterراهکار سئوي محلي کامل را اينگونه تعريف ميکند که به عنوان يک شي شهرت و مديريت ليست،سئوي محلي،صفحات محلي،صفحات رسانه اي محلي اجتماعي را دارد.

شرکت يک امتياز “برند محلي ديداري”ساخته بود که ترکيبي از شهرت،شبکه هاي اجتماعي،قطعات سئو ي محلي است:”سطح فعاليت مشتري،صحت ليست،رده بندي ها،رتبه بندي هاي مشتري و رقباي محلي همه عوامل مهمي در اين امتياز هستند.”همچنين اين ايده که اون رتبه بندي ها از استعالامات محلي است در نتايج جستجوي صوتي پيدا خواهد شد.
برنده هاي تارگت،بازنده هاي استارباکس:يک امتيازي که بيشتر از 70 است به عنوان ليدر صنعت در نظر گرفته ميشود،بين 50 تا 70 ميانگين و زير 50 ضعيف است.هيچ کدام از اين برندها در اين بررسي به عنوان ليدر صنعت شايسته در اين شرايط ديداري نيستند.و استارباکس ها لب مرز افتادن هستند.برنده نهايي تارگت شده.

برندهايي که قوي ترين نمايش ها را در هر دسته داشته اند

  • امتياز مجله اي: TJ Maxx
  • امتياز اجتماعي: Starbucks
  • ليست ها: Target
  • جستجوي اصلي: TJ Maxx

Chatmeter همه برندهايي را که در اين سه ناحيه کليدي ضعيف بودند مشاهده کرد

بررسي پاسخ راهکارها،شبکه هاي اجتماعي محلي و بهينه سازي براي جستجوي صحيح.صحت ليست ها که بيشتر برنها(شامل بقيه برندهاي جدول) در اين تحقيق بودند تقريبا خوب عمل کرد(يعني آمار و اطلاعات درستي رو درباره بيشترشون داد).

چرا شما بايد مراقب باشيد؟

احتمالا،مشکلات سئو را که Chatmeter مشخص کرد ميان برندهاي چند مکانه و شرکت ها رايج است.شرکت به برندها نصيحت کرد که براي پيشرفت هاي هدفدار در کل رده بندي هاي محلي آنها و جستجوي صوتي ويژه آدرس اين نواحي(بررسي ها،اجتماعي محلي،جستجوي هاي صحيح)را بنويسد.

ممکن است بعضي سئو ها در اين ايده که بهينه سازي صوتي براي بهينه سازي سئو هاي محلي يکسان است اختلاف داشته باشند.اما نواحي هاي کليدي در کمترين حالت وجود دارد که با همديگر مشترک هستند.

جستجوهاي موبايل ميزان سنگيني را از محل مقصد حمل ميکنند و جستجوهاي صوتي خيلي شبيه به جستجو براي اطلاعات مکان هستند.حداقل با آمار سال 2010 که به صورت زيادي به چاپ رسيده تطابق دارد.

کارشناس سئو و فنون سم کمپين شما را به سمت موفقيت مي برند:حضور SMXپشترفته ي Search Engine Land(نام يک شرکتي)،در 3-5 جون نشست هايي براي نخبگان،شبکه(شامل جوايز 2019 Search Engine Land)،و امکانات رفاهي بالا شامل واي فاي،غذاهاي خوشمزه،و ميان وعده است.اين تنها شانس شما در يک سال است که سئوهاي پيشرفته بيشتري و فنون سم را از کارشناساني که اعتماد داريد ياد بگيريد.شما با حداقل روش تاثير در کسب و کار از اين جا خواهيد رفت که فورا مي توانيد از آن استفاده کنيد..ما تضمين ميکنيم.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/study-brands-are-failing-voice-search-optimization-in-3-key-areas/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *