منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟
چه صفحاتي کم کيفيت است ؟
محتواي اصلي سئو
کمبود محتواي اصلي در تخصص نويسنده
- هيچ مدرک معتبري وجود ندارد که نشان دهد نويسنده محتواي سئو تخصص پزشکي دارد .
- چون اين يک مقاله پزشکي در مورد يا پول يا زندگي است ، کمبود تخصص دليلي براي کيفيت پايين در سئو است .
- نويسنده صفحه يا سايت تخصص کافي براي نوشتن محتواي سئو را براي موضوع صفحه يا سايت ندارد .
- يا سايت براي موضوع سئو ي انتخاب شده قابل اطمينان و معتبر نيست .
- به بيان ديگر در اين صفحه يا سايت کمبود عناصر EAT حس مي شود .
پس از محتواي سئو ي صفحه موارد زير با ارزش ترين گزينه هايي است که مي توانيد متوجه شويد يک صفحه با کيفيت داريد يا خير !
محتواي جايگزين ضعيف
- محتواي جايگزيني که مفيد نيست و باعث مزاحمت مي شود به جاي اين که در سئو ي سايت به کاربر کمک کند باعث کم کيفيت شدن آن مي شود .
- محتواي جايگزين سئو براي هدف صفحه مفيد نيست يا باعث مزاحمت مي شود .
- صفحه دچار کمبود در محتواي جايگزين سئو است .
- براي سايت هاي بزرگ ، محتواي جايگزين شايد يکي از راه هاي اساسي باشد که کاربر محتواي سايت را کشف کند و محتواي اصلي سئو را بيابد .
- کمبود محتواي جايگزين مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي بسيار زياد مي تواند دليلي براي کيفيت پايين باشد .
تبليغات مزاحم
- براي مثال يک تبليغ براي مدلي که لباس زير نمايش مي دهد ممکن است براي سايتي که لباس حمام مي فروشد قابل قبول باشد .
- با اين حال يک تبليغ غير اخلاقي و گرافيکي که ايجاد مزاحمت مي کند باعث کم کيفيت شدن سايت سئو شده مي شود .
نگهداري خوب از سايت
- اگر سايت به اندازه کافي آپديت نشود و از آن نگهداري نشود :
- کيفيت پايين در سئو به سراغ آن خواهد آمد .
- سايت دچار کمبود در نگهداري و آپديت است .
در قسمت بعدي در مورد نکات ريز ديگري در سئو صحبت خواهيم کرد .
تا مي توانيد مقالات ما را دنبال کنيد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-four/