ادامه مقدمه اي براي سئو
تعريف
تعاريف زيادي براي سئو وجود دارد .
اما سئو در سال 2019 بيشتر دريافت ترافيک رايگان از گوگل است .
گوگل محبوب ترين موتور جست و جو در جهان است .
فرصت
هنر سئو ي وب در فهم اين خلاصه مي شود که :
مردم چه جيز هايي جست و جو مي کنند و گوگل چه نتايجي را به آن ها نشان مي دهد .
بايد بفهميد که چه چيز هايي را کنار هم قرار دهيد تا فرصت به دست آوريد .
يک سئو کار فهم خوبي از چگونگي نمايش نتايج در گوگل دارد .
او مي داند که گوگل بر اساس ورودي هاي متفاوت چه چيز هايي را نشان مي دهد .
مديريت ريسک
يک سئو کار خوب درک کاملي از ريسک هاي بلند مدت و کوتاه مدت در بهينه سازي سايت در موتور هاي جست و جو دارد .
همچنين يک سئو کار فهم خوبي از انواع محتوا و سايت هايي دارد که گوگل در ليست نتايج خود نشان مي دهد .
هدف هر کمپيني نمايش بيشتر در موتور هاي جست و جو است .
اين يک فرايند ساده بود اگر مشکلات زيادي وجود نداشت .
قوانين زيادي وجود دارد که بعضي بايد پيروي شوند .
برخي هم بايد ناديده گرفته شود .
بايد ريسک پذير باشيد .
دستاورد هاي خود را بسازيد .
جنگ بزرگي در پيش داريد که يا مي بريد يا ميبازيد .
ترافيک رايگان
من به شخصه يادم مي آيد که يک بار يکي از سخنرانان Mountain View موتور هاي جست و جو را ” سازندگان پادشاه ” خطاب کرد .
رتبه گيري بالاي سئو در گوگل بسيار ارزشمند است .
اين روش تبليغات رايگان در بهترين فضا براي نبليغات است .
ترافيک سئو ي دريافت شده از ليست گوگل با ارزش ترين ترافيک براي يک سايت در کل جهان است .
اين مي تواند يک کسب و کار را بسازد يا يک کسب و کار را نابود کند .
وضعيت اين بازي در سال 2019 اين است که شما همچنان مي توانيد هدفمند روي سئو کار کنيد .
شما مي توانيد به طور کاملا رايگان روي سايت خود کار کنيد و مطالب خود را بهينه کنيد تا يک بازديدکننده را تبديل به يک خريدار کنيد .
رقابت زيادي براي دريافت اين ترافيک رايگان وجود دارد .
شما نمي توانيد با گوگل رقابت کنيد .
به جاي آن سعي کنيد با رقابت کنندگان ديگر در سئو رقابت کنيد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-five/