سئو در تجارت هاي کوچک ( قسمت دوم )

بيش از نيمي از تجارت هاي کوچک اعلام کردند که استفاده از تلفن همراه و جستجوي کوچک براي کلمات کليدي براي بهترين تاکتيک هاي سئو ، براي آن ها به خوبي عمل کرده است.

در ادامه با نتايج بررسي انجام گرفته و درصد هاي مربوط به آن با شما همراه خواهيم بود

درصد هاي زير، روش هاي اعلام شده توسط تجارت هاي کوچک براي ارتقاء سئو و روش هاي برتر است:

  • وب سايت موبايل دوستانه: 54%
  • جستجوي مربوط به کلمات کليدي: 51%
  • ايجاد محتواي با کيفيت: 48%
  • بهينه سازي جستجو: 45%
  • بهينه سازي سايت: 40%
  • تبليغات: 35%
  • پيوندهاي لينک هاي مرتبط: 28%
  • بهينه سازي جستجوي صوتي: 21%

مسئله اي که بسيار جالب است اين است که 21 درصد آن ها اعلام کردند که بهينه سازي جستجوي صوتي را براي به کار گيري سئو انجام مي دهند، با اين وجود مشخص نيست که اين عبارت به چه معنا است!

روش هاي رديابي موفقيت در سئو

هنگامي که از اين افراد پرسيده شد چگونه موفقيت خود در سئو را بررسي کردند، تنها 4 درصد اين افراد پاسخ دادند که هرگز به دنبال نتيجه تلاش‌هاي خود نرفته اند و تلاش‌هاي انجام گرفته براي بهبود سئو را بررسي نکردند!

  • ترافيک وب و موتورهاي جستجو: 25 درصد
  • هدايت و تبديل: 19 درصد
  • تعداد و کيفيت لينک ها: 14 درصد
  • رتبه بندي کليدي: 13 درصد
  • تأثير اوليه: 13 درصد
  • مشارکت درون وب سايت:12 درصد
  • به دنبال معيارهايي براي بررسي سئو نبودم: 4 درصد

تبليغات PPC (Pay Per Click)

در اين بررسي، از افرادي که از تبليغات ppc به جاي سئو استفاده مي‌کنند، در رابطه با بودجه موردنظر پرسش‌هايي مطرح شد. 33 درصد اين افراد، بين 10 تا 30 درصد بودجه بازاريابي خود را به تبليغات ppc اختصاص داده‌اند. گروه بعدي که شامل 24 درصد اين افراد است، بين 31 تا 50 درصد بودجه خود را به اين امر اختصاص دادند. اکثريت آن ها، يعني 82 درصد اين افراد اعلام کردند که از پي پي سي به طور دائمي استفاده مي کنند و 45 درصد آن ها اعلام کردند که از اين روش به صورت ماهانه استفاده مي‌کنند.

اين بررسي نشان مي‌دهد در حالي که تعداد بسيار کمي از تجارت هاي کوچک در امر سئو فعاليت مداوم دارند، اما درصد قابل توجهي از آن ها اعلام کردند که بايد سئو و استراتژي هاي مربوط به موفقيت در آن را به کار بگيرند، زيرا استفاده از استراتژي هاي مربوط به سئو ، فرصتي مناسب براي ارائه دهندگان کنندگان خدمات شخص ثالث است و کمپاني هايي که به تجارت هاي کوچک خدمت مي کنند مي توانند منافع زيادي از اين طريق به دست آورند، اما استفاده از سئو و استراتژي هاي مربوط به آن به اين معنا نيست که نتايج آن به صورت فوري مشخص خواهند شد؛ بلکه ارزش بالاي آن باعث مي‌شود رسيدن به نتايج دلخواه در اين امر زمان بر باشد. براي تجارت هاي کوچکي که انگيزه يا صبر کافي براي رسيدن به اين امر را ندارند، نتيجه عکس به همراه خواهد داشت و به هيچ عنوان نمي توان به نتايج و منافع فوري دست پيدا کرد.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/majority-of-smbs-doing-seo-are-in-housing-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *