چگونه يک صفحه لندينگ بسازيم : دستورالعمل مرحله به مرحله
همه کساني که از طراحي سايت شما بازديد مي کنند يک اقدام هدفمند را اجرا نمي کنند .
شايد چون طراحي سايت شما به اندازه کافي جذاب نيست يا استدلال کافي در آن وجود ندارد .
يک صفحه لندينگ عالي مي تواند محرکي براي اقدامات کاربران باشد .
اجازه دهيد به شما بگوييم که چه صفحات لندينگي به طور مطمئن به شما نتيجه خواهد داد .
در اين جا کار هايي براي شما آورده ايم که براي داشتن يک صفحه لندينگ موفق در طراحي سايت بايد انجام دهيد .
خصوصيات صفحه لندينگ
يک صفحه لندينگ صفحه اي است که ساخته شده تا مشتري را راضي کند که براي خبرنامه ثبت نام کند .
يا اين که محصولي را بخرد يا براي ارائه خدمات درخواست دهد .
يک طراحي سايت منظم و عادي اکثر اوقات شامل اطلاعات بسيار زيادي است .
صفحات لندينگ براي هدف معيني کار مي کند و بازديدکننده را هدايت مي کند تا به اقدام مورد نظر از سوي او برسد .
همچنين صفحات لندينگ ترافيک تبليغات را نيز دريافت مي کند .
يک نرخ تبديل خوب براي طراحي سايت منظم و عادي بين دو تا سه درصد از کل بازديدکنندگان در نظر گرفته مي شود .
براي يک صفحه لندينگ اين مورد بين چهارده تا پانزده درصد است .
نرخ تبديل اغلب اوقات کمک مي کند که همچين نتيجه اي به دست آيد .
اصول يک صفحه لندينگ موفق
چندين تکنيک وجود دارد که کمک مي کند توجه کاربر را جلب کنيد و آن را نگه داريد .
اصول اولين قسمت مشاهده شده يا بالايي ترين قسمت طراحي سايت
روزنامه ها براي فروش به صورت نيم صفحه قرار داده مي شود که قسمت بالايي مشخص است .
پس صفحه اوليه براي خريداران به دو قسمت تقسيم مي شود :
قسمتي که قابل مشاهده است و قسمتي که از ديد مخفي است .
اگر سر تيتر يا عکس در قسمت قابل مشاهده توجه را جلب کند :
خريدار براي خريد آن اقدام خواهد کرد و آن را مطالعه خواهد کرد .
در قسمت بعدي بيشتر در اين مورد توضيح خواهيم داد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/how-to-create-a-landing-page-step-by-step-instructions/