داده اوليه در آپديت اصلي گوگل مارس 2019 الگوي جالبي را نشان ميده

هنگامي که گوگل نمي خواست درباره اينکه اگر آپديت اصلي سئو در مارس 2019 به 1 آگوست برگرده بود صحبت کند،داده تصويري کاملا متقاعد کننده بيان کرد.

داده اين هفته از ارائه دهندگان اطلاعاتي جمع آوري کرده که تغييرات نتايج جستجويي سئو ي گوگل را دنبال ميکنند به نظر مي آيد حدس زده شود بيشتر کساني که دستاوردهاي آپديت اصلي 1 آگوست 2018 را ديده اند جنبه هاي منفي آپديت اصلي مارس 2019 را هم ديده اند.

به طور واضح،هرکسي نبود__اما تعدادي از برنده ها و بازنده ها که به طور خيلي کامل از دست دادن دست آوردهاي آن يا ضرر و زيان هاي آپديت سئو در 1 آگوست را ديده بودند وجود داشت.در همين حال،کساني که جنبه هاي منفي 1 آگوست را ديده بودند،آپديت اصلي 2018،دستاوردهاي آپديت هفته پيش را ديده اند.

نتايج نظرسنجي

شماره هاي اوليه از نظرسنجي آپديت اصلي مارس 2019،در حال حاظر نشان ميدهد که تقريبا 60% از +315 نفر اين نظرسنجي را پر کرده بودند ادعا کرده اند که آنها بهبود پيدا کردن آپديت اصلي قبلي سئو را ديده بودند.
اينجا نمودار دايره اي وجود دارد.

جستجوي متريک هاي(دسته اي از اعداد که اطلاعات درباره ي روند پيشرفت يا فعاليتي را به شما ميدهد)بازنده ها/برنده ها،جستجوي متريکي براي ما نمودارهاي بازنده ها و برنده ها فراهم کرده.اينجا 15 نمونه برتر از هر دسته است.

برنده ها

  • kansas.comيک افزايش 28.49% نشان داد.
  • updateland.comيک افزايش 118.22% نشان داد.
  • buzzfeed.comيک افزايش 35.98% نشان داد.
  • xnxx2.proيک افزايش 52.11% نشان داد.
  • techcrunch.comيک افزايش 19.21% نشان داد.
  • poki.com يک افزايش 19.87% نشان داد.
  • visitwichita.com يک افزايش 52.75% نشان داد.
  • allmenus.com يک افزايش 41.80% نشان داد.
  • hoursguide.com يک افزايش 113.95% نشان داد.
  • justinbiebermusic.com يک افزايش 95.56% نشان داد.
  • gossipcop.com يک افزايش 133.63% نشان داد.
  • everydaypowerblog.com يک افزايش 18.14% نشان داد.
  • kake.com يک افزايش 32.26% نشان داد.
  • wichitaonthecheap.com يک افزايش 48.78% نشان داد.
  • kwch.com يک افزايش 20.54% نشان داد.

بازنده ها

  • theatlantic.comيک کاهش 47.69% نشان داد.
  • vanityfair.comيک کاهش 43.69% نشان داد.
  • newyorker.comيک کاهش 44.44% نشان داد.
  • rollingstone.comيک کاهش 20.47% نشان داد.
  • wired.com يک کاهش 24.13% نشان داد.
  • time.comيک کاهش 16.92% نشان داد.
  • harpersbazaar.com يک کاهش 27.94% نشان داد.
  • smithsonianmag.comيک کاهش 16.27% نشان داد.
  • hbr.orgيک کاهش 41.66% نشان داد.
  • nymag.comيک کاهش 15.88% نشان داد.
  • gq.comيک کاهش 28.21% نشان داد.
  • thedailybeast.comيک کاهش 18.66% نشان داد.
  • inc.com يک کاهش 17.68% نشان داد.
  • esquire.com يک کاهش 20.57% نشان داد.
  • fb.comيک کاهش 22.10% نشان داد.

جستجوي متريکي همچنين به ما درباره “دامنه ها که اکنون قابل مشاهده نيستند،عمدتا برنده هايي در آپديت اصلي سئو در 1 آگوست بوده اند”گفته است .

اينجا نموداري وجود دارد که به ما سايت هايي را که به راحتي در آگوست برده اند نشان ميدهد و الان کاهش 40%-15% را مشاهده ميکنيد(جدول راست را ببينيد).

اينجا نموداري وجود دارد که به ما سايت هايي را که به راحتي در آگوست باخته اند نشان ميدهد و الان افزايش 50%-70% را مشاهدا ميکنيد(جدول سمت چپ را ببينيد).

Marcus Tober،موسس و افسر اطلاعات جسجوي متريکي گفته:”به نظر مي آيد آپديت سئو ي گوگل اساسا الگوريتمي براي آگاهي از کليد واژه ها و بيشتر صفحات رسانه اي است.بيشتر صفحاتي که در 1 آگوست 2018 برد اند اکنون گم شده اند.به طور واضح گوگل بعضي از تغييرات را برگردانده يا تنوع دامنه هايي را که اکنون رده بندي براي کليد واژه ها ميشوند جايي که صفحات اجتماعي گم شده اند را افزايش داده.”

Sistrix برنده ها/بازنده ها:شبيه به جستجوي متريک ها، Sistrixمنتشر کرده داده از اندازه گيري نتايج جستجوي گوگل در انگلستان،نه در آمريکا شبيه به جستجوي متريک ها که براي ما فراهم کرده بود است.
Sistrix(شماره مرجع براي دامنه ها در نتيجه صفحات جستجويي گوگل است

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/early-data-on-google-march-2019-core-update-show-an-interesting-pattern/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *